Loveis bu ilk hamileliğiniz mi ? Daha öncekilerde sorun olmadıysa olmaz bence. Benim ilk hamileliğim ayakta kaldığım ve yorulduğum bir haftada ağrı yaşadım ve gerip hissediyordum. Doktorum bakınca rahim ağzının kısaldığını söyledi. Bence kontrol edilirseniz sıkıntı olmaz. Ben bendeki kısalığı yorgunluğa bağlıyorum ama çalışmayanlarda da oluyormuş. Sadece iş yoğunluğundan su içmeyi unuttum ya da biraz sıkışıkken tuvalete gitmiştim geldiğini farkedememiştim. sürekli idrar yolu enfeksiyonu oldum bu yüzden ona dikkat edebilirsiniz