bkdusunenanne Kızlar bende göbek fıtığı var ameliyat olmam lazım Dr doğumla beraber alırız dedi ikisinin acısını kaldırabilirmiyim sizce çokmu zor olur, ayrı ayrı ameliyata girmek istemiyorum, iki ameliyattan sonra bebeğimi emzirebilcekmiyim hemen?
Cansu4401 bkdusunenanne riski olsa ekstra zorluğu olsa doktor bu fikri vermezdi aradan çıksın canım ikisi aynı anda iyileşr