123tubi Kızlar ovalasyon bugün çatmayı gördüm bazı arkadaşlar 3 gün üst üste değerdir diyor siz nasıl yaptınız birde ovalasyon testi ne devam edeyim mi
Ozlemmm3535 123tubi geçen ay biz de doktorumuzun önerisi ile üç gün üstüste değerlendirdik Bu ay kendi bildiğimi okudum çatlama günü bir gün ara ve ertesi gün değerlendirdik canım
Gmzle 123tubi bende hamilelik istiyorum geçen ay olmadı bu ay ne sıklıkla ilişki olmalı konusunda kararsızım
leyl25 SenaAtis bende bir dolu bir boş yapıyorum da bu şekilde mi gebelik elde ettiniz bir sonra ki regle kadar devam mı ettiniz
123tubi SenaAtis anladım canım ozaman ben bugün değerlendiriyim çatlama bugun oldu sonra 2 gün sonramı değerdiriyim arkadaşımda çatlma sonrası 3 gün üst üste değerdir diyince kafam karıştı
leyl25 SenaAtis hayırlı olsun ilk gebelik mi düşündükten ne kadar zaman sonra oldu 4 aydır uğraşıyorum bende 🥰
123tubi Ozlemmm3535 inşallah hayırlı haberi alırsın canım yumurtlama günü peki değerdirdimi çatma günü 2 ara vermeden değerdirdirdin