Duney cnm öncelikle rabbim evlat hasretini son buldurup hayırlı evlat nasip etsin bizmde uzun zaman olmadı bebeğimiz dr a gidiyorum bi sıkıntı YÖK artık vazgeçtim derken eşim korunmaya başladı eşim görevi gereği beni memleketime gönderdi adetime daha 20 gün var bir bulantı bir istifr noluyo dedim sevindim acabamı diye ama adete 20 gün var çok erken hayal kırıklığı yaşama dedim 20 gün geldi diş yaptryrm adet olmdm hala ama 15 e yakın morfin aldım ona yoryrm gögslerim çatlayck gbi şişti kasık sancımı anlatamam her an olacağım ama gelmiyor adet sancısı gibi aynı kayınvalideme gittim adet olsn mu dedi hyr anne dedim sen hamilesin dedi zorla test yaptrdı iki çizgi Bn şok 😱😱 her yöntemi denedik olmadı korunduk hamile kaldım piskolojik bence tamamen rabbim çok güzel zaman da veriyor kendini kasma ve olamayacak gbi düşün hayal kırıklığını çok iyi bilirim rabbim tez zamanda nasip etsin inşallah