2 gün önce hastaneye gittim beta test yaptırdım değerim 367 çıktı 2 gün sonra gel tekrar bakalım dedi bugün gittim baktık değerim yükselmesi gerekiyorken 127 ye düşmüş doktor dış gebelik olabilir dedi pazartesi tekrar bakalım değerine dedi ben şimdi 4 gün oyunca karnımda böyle bekleyecekmiyim acaba zararı varmı neyle karşılaşacağım bir bilgisi olan varmı ??