NurCeren00 hayır normalde 37 hafta 2 günlüğüm 3 cm açılmam olduğu için yatış yapmışlardı 2 gün iğneyi kestik doğum olursa diye ama açılma ilerlemedi taburcu ettiler bugün iğneye tekrar devam ettik de bi sıkıntı olur mu diye korkuyorum hemen etki eder mi iğne diye