Sonyaazz bu ay korunmadık 2. Çocuk için 2 haftadır bir tuhafım ama psikolojik diye de umutsuzlanmaya başladım reglime 2 gün kaldı 1 haftadır da çok aşırı kasık ağrım var batma şeklinde normalde regl olacağım gün olurdu sadece bu ağrı ama şimdi 1 haftadır var halsizim uykum var . Ama regl olacakmış gibi hissediyorum 🫠😶