Slxkldk ah canım benim. Mide kanaması geçiren biri olarak yazıyorum. Mide ağrılarının ne kadar can yaktığını çok iyi bilirim. Gerçi insanın neresi acıyorsa canı orada atıyor der babaanneciğim…
Şöyle, ikizlerime gebeyken (oğlumda hiç yaşamamıştım) bulantıdan öleceğim sanıyordum, ve ağrıdan. Kustukca canım yanardı midem ağrırdı.
Ve tam 6 hafta sürdü bu durum. Ama sonrasında bir anda geçiverdi. O süreçte gaviskon kullanırdım ( dr umun tavsiyesi ile. Lütfen dr a danışmadan kullanmayın. Zararı yok digorlar ama dr lar daha iyi yönlendirir). Belki dr una danışıp sorabilirsin. Çünkü o ağrılar ve bulantılar insanı aç bırakıyor…