Rabiaunal Karni sivri olup kizi olan anneler varmi bizimki net gostermiyoda .ddd 7ay olucaz daha biseyler alamadık
Busra37 Rabiaunal benimde öyleydi karnım, ben çok doktor değiştirdim 4 5 tane hepside kız dedi birinden biri de yanılmaz ya, bence bu karın şekli insanın vücut yapısına bağlı yoksa her gören bana erkek karnı var diyo 😂
SerraKr Rabiaunal batıl muhabbetler bunlar ya şekliyle hiç alakası yok. Ayrıntılı ultrasonda da göstermedi mi ki nasıl olur 🙄
Ebe_gebe Rabiaunal detaylı ultrason yapılmadı mı canım tüm organlara bakılıyor gelişimi için bu kontrolde cinsiyette söyleniyor
tugbalisan_ Karın şekliniz nasıl peki sizin? Bizde 5 aylık olduk göstermiyor😅 dr %60 kız diyim artık bidahaki muayeneye bakalım dedi🤷🏼♀️ Göstermezse kız derler genelde ama hayırlısı☺️
Rabiaunal Busra37 evet canim hatta o kadar cok yayiliyoki hamile deglm de az bi gobusum varmis gibi duruyo
Ebe_gebe Rabiaunal anladım canım devlet hastanesinde perinatolok olan Dr var istersen onlardan birine randevu al 😉
Busra37 Rabiaunal o zaman kızdır canım benimde aynı. Bende 9 aya girdim karnım normalde kocaman ama yatınca yok gibi hala 😊
Minigimgeliyor Benim karnım sivri her gören erkek mi emin misin diyor:) ama kız yani 3 farklı doktor toplamda 4 seferde kız dedi erkek diye şüphe bile olmadı.
Guzelannee Valla benim oladar sivridiyki kız bebek dediğimde komşum erkek değilse gel yüzüme tükür demişti ama kızlarım oldu hemde ikiz 😜