Dileminiz Merhaba öncelikle şeker yüklemesi önemli bir şey, gizli şeker gibi bir durum ortaya çıkabilir ve bu durum doğum sırasında bilinmezse farklı sonuçlar doğurabilir. Böyle bir risk almaya değmez. Doktorunuz yapın diyorsa mutlaka bir bildiği vardır. Bana gelince yaptırmadım. Şöyle doktorum şeker yüklemesini öneren bir doktor fakat benim kilom bebeğimin kilosu suyu çok kontrollüydü o yüzden gerek duymadı. Tabi ki yapalım deseydi hemen yaptırırdım. Sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle..