Aleynaozenn arkadaşlar beş haftalık hamileyim yani daha bebeğimizin kesesi göründü. Daha önceden düşük yaptığım için çok korkuyorum kabız oldum ,ıkınmakta bile güçlük çekiyorum (korkuyorum) ıkındığımda bile kasık ağrısı yaşıyorum ne yapabilirim?
Ecem_P Aleynaozenn Bu dönemde zaten şiddetli olmayan kasık ağrılarınız normal korkmayın. Kabızlığı bende yaşadım bulantıyla bişey yiyip içmediğim için mi oldu bilmiyorum ebe arkadaşım var kayısıyı ısla suyunu iç kayısıyı ye demişti ben direkt yesem olur mu dedim olur demişti. Kiviyi kabukla yemek bağırsakları çalıştırıyormuş sanırım iki gündü yiyorum dün ve bugün biraz düzene girdi şükür