ruveyda14 Adetim geçmişti test yaptım pozitif di ama regl gibi kanamam oldu bugün cok cnm sıkıldı karnım aşırı ağrıyor ilk defa adetim böyle düzensiz kendimi hazırlamıştım üzüldüm
Siyahbeyaz_ ruveyda14 kuzum bende bu ay öyle yaşadım Şubat 19_23 adet gördüm bildigin 1 hafta oldu adetim biteli. Test yaptım çift çizgi çıktı. Kan vermen en iyisi kzum