AdaEcem Ayyy iyi yapmışsınız valla insan merak ediyorrr 😍 bende işte doktor ben bir şey gördüm ama söylemek istemiyorum çok erken falan dedi daha ne kadar erkense yani 16 haftam bitmiştiiii 😂 çok ısrar edince kız dediiii , cinsiyeti benimseyemedim bende açıkçası çok emin konuşmadığı için ama benimde içime hep kız doğmuştu hayırlısı olsun artıkkk