Helene16 Bebeğimi ayrıntılı bir şekilde görebilmek için, bir sıkıntım olduğunda doktoruma ulaşabilmek için, ilgi alaka için özele gidiyorum. 2. Doğumum olacak mecburi sezaryenim. Özele 40-50k doğum için para vermek istemiyorum devlettede aynı işlem olacak, özelde de. O sebeple devlete de gidiyorum. Takipli hasta olmam lazım yoksa sadece doğum zamanı gitsem bakmıyorlar 😊