Monica Aselmira bende 6+2 deyim. 3 gün önce doktora gittim ultrasonda rahim içinde keseyi ve kesenin içinde nokta kadar embriyoyu gördük. Sizde kese göründü mü?
Aysedgrlikrkmz Aselmira bizde beşinci haftada görmüştü çok şükür inşaallah bi sorun YÖK’te hepimize sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah Rabbim 🙏🏼
Zubeydetekkurt Aselmira benimde görülmemişti canım vajinal muane yaptı oyle göründü korktum dış gebelikdir die araştırdım baska doktorlara sordum normal dediler daha küçük olduğu icin
Aselmira Mzgn geç gebelik olabilir dedi de korktum ya kesenin oluşumu büyüyüşü normal dedi aklıma takıldı sabahtan beri
Btl41 Aselmira alttan bakınca gözüküyor benimde o hafta da gözükmedi alttan muane istedim kalp atışını da duydum
Aselmira Btl41 vallaha korktum doktor hersey normal demesine rağmen yine korkuyorum 2 hafta sonra çağırdı gel dedi hem bebeği görürüz hem de kalp atışını
Btl41 Aselmira bende o haftalarda hep bi şüphe vardı şimdi 14 haftalık oldu geçiyor hepsi keşke alttan bakın deseydin aklında soru işareti kalmazdı bebeği görürdün
Aselmira Zubeydetekkurt ayy bende araştırıyorum normal diye yazılar buldum da yine içimde rahatlamıyor .sağol cnm desteğin için
Meripella Bazılarında geç döllenme oluyomuş kese olsa bebek görünmüyomuş. Bende gittiğimde 6 haftalıkken bebek var kalp atıiı duyulmuyodu 2 hafta sonra gittim kalp atışını duymuştum oluyo bazen böyle korkmayın