Lolo21 Mehmet Faruk Çekmeceli bir kere muayene oldum olgun, ilgili, kibar bir doktordu..
Kanuni hastahanesi hadi muayene neyse ama doğumu asla tavsiye etmiyorum, sancı çekerken yalnızsın doğurduktan sonra bile en az 3 saat aileni almıyorlar göstermiyorlar ne bebeği ne anneyi iğrenç bi yer. Esenler kadın doğum ve çocuk hastahanesine gidiyorum nasipse orda doğurucam. Bi önceki doğumum orda oldu özelden farkı yok 🌸