Birbenbirbebek olabilir bilemiyorum ama çok sters var hakkaten iki çocuğum var 3 ve 2 yaşlarında gurbetteyim annem Türkiye de kaynanam burda ama sürekli bir bahane üretiyor gelmemek için sezeryanla doğum yapmak istiyorum doktorum kabul etmdi doktor değiştirdim vs yarın tekrar konusucam inşallah ikna edersem olur çocuklar ,aile ev doğum baya stresli oluyor