Gulperi8 Kızlar 36+4 oldum ama memnun kalamadım diğerlerinden alper türkoğluna randevı açılmış hemen aldım nasıl giden var mı anlatıyor mu herşeyi
dilara_ozucak07 Gulperi8 ilk kontrolüme alper hoca denk gelmişti tatlı bi doktor rica ettim eşimi de aldı muayeneye sonra da daha ona randevu denk getirmedim o da çok iyi Enes saraç da çok iyi
Sivassli58 Ben hiç Alper hoca’ya gitmedim ama çok metini duydum iyi diyorlardızaten sürekli aynı doktora gitmenize gerek yok baktınız doktoru beğenmediniz başka bir doktor ile değiştirebilirsiniz ben Zelal Aydın’dan takipliyim
tospikk1 3 kez falan gittim 2 kez asistana denk geldim. Birinde Alper beye denk geldim iyiydi sonra randevu alamamıştım. 2 hafta kadar önce düşürdüm alper beye yarın randevum var bakalım