Hanımlar merhaba 3 gündür gözüm konjonktivit oldu. Geçmiyor azalmıyor bile göz doktoruna gittim suni gözyaşı verdi sadece . Ama artık ızdırap olmaya başladı. Doğuma da yaklaşık 2 haftam kaldı. Göz enfeksiyonu yaşan veya etrafında olan varsa bildiğini paylaşırsa sevinirim.