Damla3301 Kızlar selam ikizlerimi 31+3 de doğurdum. Kızım da nek şüphesi görüldü. Sütümü tolere edemiyor ve karın şişliği, kusma yaşıyordu doktorumuz nek şüphesi dedi. Yaşayan ya da bu durumu atlatan var mı?