Berfinkya3 Kızlar 3lü tarama riskli çıktı amniyosentez yaptırmak istemedim. Nıpt testi varmış ama özeller çok para istiyor. Devlet hastanesinde nıpt yaptıran var mı ama İzmirdeyim
Alp2108ask Berfinkya3 devlet yapmıyor diye biliyorum. Geçen sene 10 haftalık hamileyken kendi isteğimizle 9000tl karşılığında yaptırmıştık.
Zhdnl Devlet hastanesinde yok bildiğim kadarıyla bende 2 li 3 lü test yaptıramadığım için mecbur bunu yaptıracağım 12 13 bin gibi rakam duydum bende izmirdeyim özeldeki doktorum alacak kanı onlar gönderiyormuş