Kızlar hep buraya yazıyorum ama siz cevap yazınca sanki içim rahatlıyor göğüs ucuyla emziriyorum oraya süt birikiyor bebeğim hemen çekiyor bugün bebeğimin genzine süt gitti ve baya bir süre nefes alamadı kızardı çok kötü oldum ağlıyorum kendimi tutamıyorum elim ayağım titriyor 😭😭😭😭