Merhaba anneler iki gün önce hastaneye gittim beta testi verdim 367 çıktı doktorum 2 gün sonra yani bugün yine vermemi istedi kan verdim bu sefer 127 ye düşmüştü doktorum pazartesi tekrar vermem gerektiğini dış gebelik olabileceğini söyledi başına böyle bir durum gelen varmı şuan ne yapmam gerekiyor karnımda hala ağrı devam ediyor bu şekilde 4 gün daha mı bekleyeceğim