Kızlar biz eşimle sevgili olduğumuzdan beri oğlumuz olursa adını Ali koycaz derdik yani eşim istemişti bende tamam demiştim kızımız oldu eşim adını sen koy dedi benim istediğim oldu şimdi oğlumuz olcak inşallah yıllar önce bi dizide Ali vefa ismini duymuştum o zaman dan beri içimdede o var Ali vefa çok hoşuma gidiyor eşimde tamam diyo ama ne bileyim sanki başka olması gerekiyo gibi. Ali vefa dediğimde herkes şaşırıyor felan sizce nasıl hoşmu iki isim yan yana?