465 23+3 ken bende koşa koşa sağlık ocağına gitmiştim ne yaparsam yapiyim kıpırdamıyo diye 😊 sonra kalp atışını dinletti doktor. Daha çok küçük düzenli hissetmemen normal dedi. Hatta kalp atısını dinlerken tekme de attı ama ben pozisyonundan kaynaklı hissetmedim. Normalde de tekme atıyodur ama sen hissetmiyorsundur dedi. İçin rahat olsun. Yine de yarın bi doktora git.