Basakparlar Meryyy58 keseden bana burda çoğu kişi kız demişti ama oğlum olacak pek inanmayın şahsen artık ben hiç inanmıyorum 🤦♀️
LadyX Meryyy58 canım şu an cinsiyet ile ilgili hiçbir tahminde bulunamayacağım çünkü doktorum bana 12. Ve 13.haftada kesin erkek dedi bugün gittim 16.haftamız kız dedi 😅 beynim yandı. Yani biz ne desek boş. Doktorlar bile yanılıyoooo
Meryyy58 Basakparlar işte bir umut insan merakından atıyor valla bendede herkes erkek dedi doktorda 2 kere erkek gbi dedi şimdi kiz gbi diyolar 😀😃😄