Kızlar 3 isim var aklımda size sormak istedim
1-ELVİN 2-LAREN 3-SİMAY
Hsnanr Simay daha samimi geldi canım 🥰
Hsnanr bence hiçbiri ama illa bunlardan seçmek zorundaysak simay
Hsnanr Elvin çok güzel isim bence
Hsnanr bence hiçbiri.illa biri olacaksa Simay diyeyim..
Simay 🌸
Simay ismi güzel ben de düşünmüştüm