Ferayyy1 Buselisss kontrollerde oradaydımbu haftaya kadar ama doğum ücreti fazla geldiği için devlette devam edeceğim
Ayse-li Buselisss Ben olmayi düşünüyorum. Çünkü olan arkadaşlarım çok memnunlar anestezi uzmanlarının çok iyi olduğunu ve hemşirelerin iyi ilgilendiğini söylediler.
Ayse-li Bende en son arayıp sordum ve normal doğum 30 bin, prenses doğum 37, spinal ise 32 idi sanırım.