Arzu45 Evet 21 haftadan selamlar doktor tahmini doğum temmuz 13 dedi ama senin ilk gebeliğin sezeryan olduğu için sen 1 hafda ve 10 gün geriden hesapla dedi. Yani 3,5 e kadar doğar dicem.bende riskli gebelikde var😆.Yani ya Haziranın sonu dogurursam🤣🤣🤣
gunesveguney Arzu45 selamlarrrr bende yarın 21 oluyorum ilk doğumum sezeryandı benimde temmuzun ilk haftası olarak düşün dedi 😍
QueenMommy Arzu45 21 haftalıgım benmde temmuzun ilk haftasına denk gelir diye düşünüyorum ilk gebeliğim sezeryandı
hhaziran Arzu45 21+3 ten selamlar 👋🏻 tahmini doğum tarihi 14 temmuz, ilk doğum şeklim sezaryen idi, bunda ssvd düşünüyorum kararımı değiştirmezsem😂 sezaryene dönersem temmuzun başı olur😀
Ozlemdemir Arzu45 18 haftalığım ve tahmini doğumun temmuz görünüyor benim de diğer çocuklar sezeryan olduğu için bu da sezeryan olacak
Arzu45 Datlum insallah sağlıkla hepimiz elimize alalim🥰 Dolunay_dolunay bende ilkde sezeryan istemisdim😁🫀 QueenMommy aynımı olucak kizzzz hhaziran yaa kader😁 Ozlemdemir hayırlısı kaçıncı çocuk oluyor? Mavili1480 yaa insalllah hayırlı Nilayy95 evrt ya bende diyorum riskli benimde haziran sonu olur diye düşünüyorum 36 haftada doğum yapdim cunku🤧 Nilayy95
Papatya_1626 Arzu45 Dolunay_dolunay kendi isteginlemi istiyorsun sezeryani ben zorunlu sezeryan olucam ama cok.korkuyorum spinal istiyorum daha rahat olurmu acaba
Mavili1480 Arzu45 Yarın 19 haftalık oluyorum tahmini 25 temmuz sezeryan olacağım için temmuz ortası olur 🥰
Nilayy95 Arzu45 benimde doğum tarihim 13 temmuz gösteriyor ama riskli olduğum için haziran sonu yani 38 haftalıkken alacaklarını söylediler 😊
Nisa58Sivas Normal doğum Olursa 24 Temmuz sezeryan olursa 10-15 arası okur dedi Doktorum Hayırlısı Olsun Hepimizin Hakkında 🤲🌸
Arzu45 Nisa58Sivas insallah Papatya_1626 yok ben ilkdede kendim istiyordum.hasdanede bebeğin kalp atışı duyulmuyordu diye acil sezeryana alindi Beybimmm insallah Dolunay_dolunay beni de geliyordu normal doğum.😁.ama her normalde ağrılı geçmiyor öyle dusun 1kopek1bebek benimde öyleydi zedelenmisdi bir tane damarı 2 kilo dogmusdu 36 haftada ama önemli olan sağlıklı olması 🥰
Dolunay_dolunay Papatya_1626 kendi isteğimle evet normal doğum istemiyorum sağlıklı olan doktorların da önerdiği bu biliyorum ama normal doğum düşüncesi bile beni geriyor o yüzden sezeryan istiyorum 😇
1kopek1bebek Arzu45 bizimde kordonda bir damar yok. 3 olması gerekiyormuş bende 2 tane var. Normal doğum istiyordum ama bakalım 7 sinde kontrolümüz var ne dicek ne yapıcaz kontroller sıklaşıcakmı erken doğumu tetiklermi korkuyorum okuduğum yazan herkes erken doğum yapmış. Gelişim geriliği olabilirmiş.. korkuyorum sağlıklı olsunda zayıf olsun hiç önemi yok 🥺
1kopek1bebek Arzu45 ya ben başına gelen hiç kimseyi bulamadım. Erken doğumu bebişmi başlattı doktormu almayı tercih etti. Dna testleri yaptırmışmıydınız? Bebiş sağlıklıydı dimi. Ya zayıf olsun canı içinde olsun yavrumun başka bi isteğim yok
5134 Arzu45 Ben de yarın 21 oluyorum temmuz 12 gösteriyor ama sezeryan olacağı için erken alabilir ler
Arzu45 5134 aynen ya 1kopek1bebek testler isdedi de ben pek yapdirmadim.Allah herkese bit kader yazmis diyordum .birde ciğer geliştirici yine yapıldı bende 33 haftada.bu arada doğum oldumu? Olacakmı?
sehnazz000 Arzu45 ilkinde sezaryen olmuştum 38+5te doğurmuştum bunda 10 Temmuz gösteriyor 1 hafta veya 10 gün önce oluyorsun bana muhtemelen seçenek sunacak bende ya 1 Temmuz ya 3 Temmuz isteyeceğim 😁