1funda 3 haftadir bebek ayni boyutta kese icinde kalp atışıda yok bu normal midir doktor 1 hafta daha bekleyelim yoksa kurtaj dedi
Newmomdml 1funda boş gebelik olabilir maalesef. Cunku maksimum 8. Haftaya kadar kalp atisi duyulmasi gerekiyor. Hakkinizda hayirlisi olsun insallah
Gizemnur1111 1funda ayy çok üzüldüm en geç 8 haftada duyuluyor diye biliyordum ama hakkınızda hayırlısı olsun iki kesede de aynı olması daha üzücü tabi Allah büyük yine de