AnneeeG1 Qwert2211 geçen aylara bakarsak çok fazla belirtilerim var kem bu ay sadece göbek deliği ağrısı akıntı ve kaşık ağrısı vardı o da fazla değil di
Ecemyurdakul Ay benimde bugün olmam lazım yani pazar günü ama hala yapmadım test pazartesi yapacağım 🧸