Ebrutn ben kalp atışlarını duyduğumda da benimseyememiştim doğrusu. Hatta hamile olduğumu bile unutuyordum. 4. Ayıma girdiğimde artık gerçekten hamile gibi hissediyordum. Bebeğime o Zaman bağlanmaya başlamıştım. Şuan 20+5 teyim. Hareketlerini hissediyorum daha da eğlenceli hale geldi diyebilirim. Haziranı dört gözle bekliyorum:))
Zamanla bebeğinle inanılmaz bir bağ oluşacak aranızda göreceksin. Sadece biraz sabır..