Siyahbeyaz_ https://hizliresim.com/gzyna4w Selam arkadaşlarım artimedle test yaptım bu şekilde çıktı. Ama Ocak 19-23 arası baya adet oldum. Hatta adet olmadan gebelik testi yapmıştım. Şubat ayinda 1 gün kanama olmuştum şüphe edip test ettim görünen siliklikte gözüküyordu. Adet olunca herhalde yok demiştim. Emin olmak kan test verdiğimde 3.58 çıkmıştı. Sonra bidaha gitmemiştim. Şaşkınım yoğun kanama gördüm bildiğiniz. Aklım karıştı valla yarın sağlık ocağına gidicem kan vermeye. Bu koyulukta çıkıp yalancı oldu mu hiç ?
sutlukahve_ Siyahbeyaz_ bu marka çok yalan pozitif veriyor ama seninki baya köyü yalancı değildir bence ama en net sonuç yine kanda çıkar Baska markayla dene istersen bide
Melike1001 Siyahbeyaz_ benimki bundan bi tık koyuydu ama bariz pozitif inşallah yarın da güzel haberlerinizi alırız ama sağlık ocağında hemen çıkmıyor galba bence hastaneye git ver max 2 3 saate çıkar
Anne6161amine Siyahbeyaz_ her adet dönemi öncesi test yapiyrm artimed sürekli bende çift çizgi cikiyo ama tabiki yalancı çizgi ama bu baya kırmızı o yuzdn tekrar başka bı testle.deneyin
Siyahbeyaz_ Annekuzusu06666 Evet bu tanede aldım ama orda artimed malesef. Yarın erkenden kan vericem
Siyahbeyaz_ sutlukahve_ Aynen kan vermeyi düşünüyorum yarına artık. Hastane biraz uzak bize o yüzden sağlık ocağına verebilirim
Siyahbeyaz_ Melike1001 Hastane uzak bize kzum biraz eşimde çalışıyor oğlum da var. Mecbur sağlık ocağına gidicem valla varsa şok olurum sjsh yoğun kanamaya ragmen
Siyahbeyaz_ Annekuzusu06666 Aynen eczane bu marka vardı sadece. Hayrlisi olsun inşallah kuzum. Şaşkınım çok yoğun kanamam oldu sadece şüphe etmem cok iştahlı olmam. Yarın kan vericem kuzum
Melike1001 Siyahbeyaz_ olan kanama ocakta olmuş ki şimfi tekrar olmanız lazımdı bence kesin hamilesiniz 🩷 hakkınızda hayırlısı olsun yine inşallah yarın haberlerinizi bekliyoruz 🩷
Siyahbeyaz_ Melike1001 ama şöyle birşey oldu ayları heyecandan yanlış yazmışım . Ocak ayında 1 gün kanamam oldu bu ay Şubat’ta 19 -23 yoğun kanama oldum.
Anne6161amine Siyahbeyaz_ uzerine adet kanamasi gören var rengi önemli sanırım kırmızı adet ama kahve ve pembe tarzı için üzerine görme diyolar
Siyahbeyaz_ Ayları heyecandan yanlış yazmışım. Ocak ayında 1 gün kanamam oldu bu ay Şubat 19_23 yoğun kanamam oldu adet tarzı
Siyahbeyaz_ Anne6161amine Kırmızı renkteyti kuzum kan vermiştim 3.58 gebelik yok deyince gitmemiştim. Sabaha kan vericem belki yalancı olabilir. Umitlenmek istemiyorum