heyymomm bebek hıçkırıklarını baya aşağıda hissettim az önce dönmüş mü demek oluyor bu acaba? 34 e giriyorum ve hala dönmemişti egzersiz yapıyordum dönmesi için şimdi devam edersem yine terse dönerse diye korkuyorum 🙏🏻
1boy1girlmom_ heyymomm bende dönmesi için egzersiz yapıyorum ne gibi egzersizler yapıyorsunuz inşallah dönmüştür bebeğiniz
Baby_B heyymomm hickiriklar gobek altindaysa ters dönmüstür 31 de bende öyle anlamistim 36+6 dayiz simdi❤️
heyymomm 1boy1girlmom_ inşallah teşekkür ederim 🤲🏻 hint köprüsü denilen hareketi verdi doktorum onu yapıyordum daha 3 gündür yapıyordum gerçi
caglaoztrk Ben baya baya aşağıda hissediyorum ama 35de hala popo aşağıdaydı yarın bakalım nasıl bi pozisyonda 😬
heyymomm caglaoztrk normalde hareketleri ben de aşağıda hissediyorum ama hıçkırığı hep yukarda hissediyordum şimdi aşağıda hissedince acaba mı dedimmm
couleurcerise Ben aşağıda hissediyordum göbek kısmı oradaydı çünkü makat gelişti dönmedi sezaryen oldum ☺️
heyymomm couleurcerise evet benimki de öyleydi en son doktorum egzersizler verdi onları denedim bugün de ilk kez hıçkırığı aşağıda hissedince dedim acaba döndü mü şimdi devam ederim hareketleri yine terse döner 😄
caglaoztrk heyymomm bende bi ara göbeğimde hissettim ilk ve sondu sonrası heep sol kasık taraflarında 😅
heyymomm Baby_B daha var gitmememe o yüzden sordum buraya çok merak ettiğim için, çok teşekkür ederim inşallah benimki de dönmüştür siz de böyle anlamışsınız 🥰🥰 bugün eşim gel yapalım hareketleri dedi yapmadım döndüğünü düşündüğüm için 🙃