Kızlarr napıyosunuzz 25. Haftama girdim ilk gebeliğim her gün yarım saat yürüyüş yapmaya çalışıyorum normal tempoda hem bebeğe hem kendime iyi olur diye düşünüyorum 25. Haftadayım 50 kilo ile hamile kaldım şuan 60 kiloyum neredeyse 10 kilo aldım sadece baldırlarım kilo aldı ve göbeğim büyüdü onun harici göğüs ve kalça aynı duruyor bide doktor şeker yüklemesi yapalım dedi 26. Haftada onu yapacağım bide benim demir düsüklüğüm var normalde
Hamilelikten önce de vardı ama umursamıyordum çünkü bana bir zararı yoktu sadece yorgunluk oluyordu bazen ama şimdi hamileliğimden beri bebeğime geçtiği için bütün vitaminler falan doktor sadece bana demir ilacı olarak bir hap yazmıştı çok büyüktü içemiyordum o yüzden jelibon şeklinde olan bir takviyeye çevirdi Çilekli çocuklar da kullanabiliyormuş günde iki defa onu çiğniyorum sadece Ama etki etmiyor yani yükselmiyor Hiçbir şekilde yükselmiyor et yiyemiyorum zaten normal hayatımda yumurta yiyorum doktorda şeker yüklemesi yaparken kan alacağız o sırada bakalım eğer yükselmemiş olursa bir iğne var onu yazarız dedi sana korkuyorum bebeğim de bir şey olur mu ki diye şu an sağlıklı ilerliyor gebeliğin ama bebeğime ne gibi etkisi olur ondan korkuyorum böyle demir sürekli düşük devam Edip de bir sıkıntısı olan oldu mu