Elfygmr97 şöyle söyleyeyim ben tüp bebek ile gebeyim geçtiğimiz salı gününe kadar hep özele gittim ,tahlilleri falan yaptırabilmek için devlet hastane takibine de başlayayım dedim , cumartesi özelde 7+4 sun dedi, salı günü devlet 8+4 dedi yani 3 gün ara ile 1 hafta büyük ölçtü 😂 benimde aklım karıştı aslında kaç haftalık su an diye ama tekrar özele gideceğim muayene için bidaha kesinleştirmek için, siz şu. An kendi tahmini gebelik haftaniza en yakını söyleyene gidin