eliff4 Aptamil kullanıyorum ama bebeğimde gaz yapıyor tuvaletini zor yapıyor gibi değiştirmeyi düşünüyorum ne almalıyım siz hangi mamayı kullanıyorsunuz? 🍼🐣
DeryArenn eliff4 birçok mama değiştiren bi anne olarak bebeğime en iyi gelen hipp organik combiotic 5 aydır kullanıyorum memnunum
ikibaloglanannesi eliff4 Oğlumda 20 ay Bebelac kullandım sarı kutulu olan memnun kaldım. Şu an da 33 haftalık hamileyim Bebelac koydum hastane çantama yine.
Neferut eliff4 inanın hiç bilmiyorum hepsini denedim diyebilirim en güzeli Sma optipro gibiydi sanki ya da comfort
Neferut eliff4 inşallah ya hipp çok kilo aldırdı ama bebeğime hiç yaramadı oğlum kusuyordu ama Aptamil daha betermiş çocuk hem gaz doldu hem kusuyor ben ilk başta optipro kullanıyordum kısmıyordu kakasını da yapıyordu niye değiştirdim anlamıyorum
eliff4 Neferut biz daha 17 günlüğüz hastanede Aptamil verdiler o yüzden eve gelincede onunla devam ettik ama gaz yapıyor yani kusma yapmadı bizde hiç kusmuyor bebeğim sende değiştir ona geç keşke değiştirmeseydin
Neferut eliff4 öyle yapacağım son 2-3 icimlik kaldı opriptoya geçeceğim sanırım gaz yapıyor sanıyordum ama gözünü seveyim onun bir şey yapmıyormuş aptamile geçtikten sonra anladım
Arzuyn eliff4 benim de bebeğim 16 günlük hipp kullanıyorum ama bana da sma önerdi arkadaşlarım eczacıya sorduğumuz ise hipp ile devam etmememizi söylemiş bende kararsızım ama hipp gaz vs sorunum yok kakasını da yapıyor