Ben ikinci gebeliğimde Ramazan ayında 6 aylıktım bir hafta tutabildim aşırı halsizlik, iftar sonrası istifra derken kötü oldum, devam edemedim.
Şimdi 3. gebeliğim 36+5 haftalığım 22 martta doğum.
Bir iki gün deneyeyim diyorum çok da göze alamıyorum bir de eşim çok kızıyor tansiyonun düşer, kalkar ne diye riske sokuyorsun bebeği vs diye çıkışınca tamam dedim tutmayacağım. @Meral_63