31 haftalık hamileyim erkek bebek bekliyorum. Yaklaşık 1 haftayı geçti çok şiddetli dayanılmıcak derecede sağ arka kaburga tarafımda krap gibi bir acı ve ağrı giriyor bütün gün böyleyim sanki kitlenmiş gibi hiçbişey yapamıyorum. Ara ara karnıma da vuruyor ağrı ve aşağıya doğru baskı hissediyorum. 5. Ayımda erken doğum riskim vardı atlattım sancı şikayetimle gitmiştim şuan ama yine ilaca devam ediyorum progestan ilacın adı. Lütfen bana bişey söyleyin normal mi bitek ben mi yaşıyorum artık dayanacak gücüm kalmadı uykularım kaçıyor otursam dert yatsam dert doktora gitmeme de 1 hafta var onu bekliyorum ama dayanamıyorum artık acile gitsem bişey yaparlar mı nst ye bakarlar mı