sadbut merhaba kızlar bursada yasıyorum bbutikmobilya duydunuz mu acaba bir oradan birde civilde takım beğendim fiyatlar ortalama aynı ama karar veremedim veya bana önerebileceğiniz fiyat performans mobilya markası var mı yardımcı olursanız sevinirim
dygsss sadbut komşum butikten aldı çok güzel ben beğendim bende ordan alacağım ama 2 ayı falan buluyormuş gelmesi
sadbut dygsss 55 gün dediler bana mağazadan gördüm hafif gibi sanki tahtaları yorumlardada baya sikayet vardı kırık dökük geldiğine dair ama arkadasımda ordan aldı bi problem yasamadı sanki civildeki daha kaliteli malzemeden :(