Minikkuzum00 Kızlar 29+2 olduk aşırı Yorgun halsiz 😩 geçiyor. Yürüyecek halim kalmıyor bazen. Bugün çok kötüyüm mesela sabahtan beri uyukluyorum ağrılarım var çok yorgunum. Bir an önce 37 haftaya atlamak istiyorum.
TwinsAndBeren Minikkuzum00 korkutmak gibi olmasın ama 30. Haftadan sonra her şey daha da zorlaşıyor yarın doğumum var 36+5 çok ağırlaştım yürümekte zorlanıyorum oturup kalkarken yatakta dönerken her şey çok zor oluyor ben kurtuluyorum siz de zamanında kurtulursunuz inşallah ♥️
Meltem2910 Minikkuzum00 bende 31.haftadayım ama çok zor geçiyor bel ağrıları rahim ağrısı yatakta dönememek yani bence şimdiden herseyinizi hazırlayın sonrasında çok daha zorlaşıyor
SenaAtis Minikkuzum00 19. Haftada olmama rağmen 2 gündür karnım aşırı ağırlık yapıyor iyi hissetmiyorum şimdiden🥺
Minikkuzum00 TwinsAndBeren ben günden güne zorluğu daha çok hissediyorum. Oturup kalkmak çok zor oluyor hele ki gece WC ye kalkmak kramplar artıyor. Allahım bir an önce günü gelsinde doğurayım diyorum. Çok yoruldum yıprandım. 2. Gebeliğim bu ve son artık.
Hamissannee88 TwinsAndBeren sağlıkla kucagınıza alırsınız inşallah bebekler kaç kiloda bende 24+1 deyim
TwinsAndBeren Minikkuzum00 benim de ikinci gebeliğim ve asla tek gebelikle alakası yok bu çok daha zor Allah yardımcınız olsun 🙏
PlutonMerkez 31+4 ağrım sızım yok ama oturup kalkmak zorlaştı.Bazen nefes darlığı.36-37 görmek için dua edip bekliyorum🤲
imcakir Ben daha 8+5 im bana bile bazen zor geçiyor ama buna da şükür diyorum inşallah sağ Salim alayım da 🥹🥹🥹 Kızlar mesajlarınız dan anladığım kadarıyla benim yakın arkadaşımın haziran da düğünü olacak bende tahmini 25 haftalık olacağım uçakla gidecektim ama gidemez miyim o zaman hiç bilet almasam mı Gözümü korkuttunuz😂😂😂
Minikkuzum00 imcakir doktoruna son kontrole git sor o zaman a yakın. İkizlerde erken doğum riski oluyor genelde belki izin vermez.
imcakir SenaAtis şuan için sorun olmaz dedi ama sanırım o zamana yaklaşmak gerek neticeyi görmek için 😅
AGul98 30 haftadayım en büyük zorluk nefes alamıyorum belim ikiye ayrılıyor gibi hepimiz sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalım inşallah 🌸
Shsela 33 den bildiriyorum geceleri uyumak çok zorlaştı uyku uyuyamıyorum yürümekte zorlanıyorum iş yapamıyorum
Parilti007 32nin sonlarındayız, nefes alamıyorum ağrılarım 30dan sonra inanılmaz arttı 🥴 30dan öncesinde prenses gibiymişim onu fark ettim, hemen 38 olsam da sağlıkla gelseler diye bekliyorum
Bussra1 Haftanın sonundan bildiriyorum nefes almak zulüm adeta otursan kalkamıyorsun yatsan dönemiyorsun yürümek hak getire çok zorlanıyorum ben
irmmoom Bussra1 28+4 haftalığım da bir şey sormak istiyorum ikisi birden hareket edince ağrı gibi bir şey hissediyor muydunuz kasılma bu anlamıyorum da kusura bakmayın 😂