bsrakkaya0 Kızlar beta sonucum sabah test yaptım sılık cıkmıştı dayanamadım kan verdım sonuç böyle daha çok küçük değilmi Adetime daha 6 gün var bu degerlerde öğrenen oldu mu
ftmdyn22 bsrakkaya0 hamilesiniz benimde adetime 6 gün kala test vermiştim 181 çıkmıştı sizinkide çok yeni belli 😌
Katya1 bsrakkaya0 hayırlı olsun canım. Bnm regln üstünden 2 gün geçti dün kan verdim 128🌸 Gayet iyi bence.
Sevim1902 bsrakkaya0 hayırlsı olsun maşallah çok iyi çıkmış değeriniz sağlıkla ilerlesin inşallah🤲benim de 6gün kaldı yarın sabah test yapmaya düşünyrm darısı başıma inşallah😂❤️
bsrakkaya0 sadbut ppmerlina Girlmama YyyyYasemin Sevim1902 ipekveatlas Katya1 ftmdyn22 Teşekkür ederim rabbim isteyen herkeze nasip etsin ❤️
sadbut bsrakkaya0 yaa hayırlı uğurlu olsun çok iyi bir değer ben de ilk yetmişle öğrenmiştim altı gün varken 💕💕💕 İki gün sonra tekrardan kan ver iki katına çıktıysa hayırlı uğurlu olsun canım
Nilayy95 bsrakkaya0 benim 6 gün kala 18 di gayet iyi 😊 döllenme tarihi ile alakalı bi durum. Önemli olan güzel ve düzenli artış