Tugceelanaz Umrecam Süt geliyor diye değildi, ağrılarını takip et . Duşa gir rahatlamasan şiddetlensirse ağırıların doktora görün ☺️ sağlıkla gelsin
Ynnnn Umrecam bence gitmene gerek yok doğumun başlasa suyun gelir hemde ciddi bir ağırın olmadığı sürece sancı olursa evde çekmeni tavsiye ederim
Fatmaacylnn Umrecam ağrınız hafifse şiddetli ve düzenli gelince gidin bence ama düzenini takip edin ne kadar aralıkta geliyor ne kadar sürüyor hastanede sancı çekmek çok zor oluyor evde sıcak suya falan girin baya rahatlatıyor🥰