Kızlar size bir sorum olcakta ara sıra bende m kasikalrda sizlam bazende şiddetli ağrı oluyo ama hemen geçiyor Dr giiti 4 gün önce kan verdim beta 0 çıktı 2 sonra test yaptım silik çıktı ama erken dediler adete 10 gün vardi ozamn şuan 8 günüm ne var ama ve de sadece kasık ağrısı var yani sizde ne belirtiler var merak etim