MiranMomy açıkçası doktorum profesördü bana kesi atmadı çok minik iki dikişlik bir yırtılma oldu onun iyleşmeside çok hızlı oldu hiç acı duymadım çok şükür. Ama kesinin iyleşmesi farklı oluyomuş galiba öyle okumuştum.ıkınman iyi olursa yırtık kesi olmaz inşallah. Benim doktorum güzel yönlendirdi doğum anında .