Cgll12 Arkadaşlar sizce doğumdan sonra kim destek olmalı? Kendi anneniz mi, eşinizin annesi mi? Hangisiyle süreci yönetmek daha kolay oluyor ve lohusalık daha keyifli hale geliyor?
Fatmaacylnn Cgll12 bence kendi anneniz daha iyi olur ne kadar eşinizin annesiyle iyi olsanız da kendi anneniz gibi olmaz rahat edemezsiniz birde lohusalıkta sinirli olunuyor insan kendi annesine nazlanıyor da kızıyor da bazen ama eşin annesinde öyle olmuyor bide rahat olmanız önemli bence 💕
Aysehakannn Cgll12 ay imkan varsa kesinlikle eşinizle. Ama eğer iki seçenek varsa tabikide annenizle çünkü doğumdan önce konuşulduğu gibi olmuyor hiçbir şey. Ara ara kayınvalideniz bebeğinizi kendi bebeği eşinizide kocası zannedebiliyor. Zaten çok farklı bir psikoloji bebeğinize alışmaya çalışıyorsunuz birde üstüne yapılanlar sizi x10 geriyor buda bebekte huzursuzluğa sebep oluyor maalesef 🫠🤦🏼♀️
babyandmomy__ Cgll12 bence kendi anneniz olmalı ama bazı postlarda görüyorum değişik anneler var tuhaf tuhaf davranıyorlar eğer öyle bir durum varsa sadece eşinizle kalmak sizin için çok daha iyi