Tgt 5-6 hafta arası bulantılarım başladı. Yüzümü yıkadıgım su bile kokuyordu. Sürekli safra cıkarıyor hiç birşey yiyemiyordum. Eşimi bile yanıma yaklaştırmıyordum. Serumlarla takviye aldım sürekli. Suan 16+4 üm. Yiyebildigim tek sey hamur işi. Fırında olmak kaydıyla. O da el yapımı. Sağolsun annem yaptı hep. Doktor durumumu biliyor. Bu cuma kontrolğm var. Ye de ne yersen ye dedi bugüne kadar. Ama hamur işi yasaklayacak yüksek ihtimal. Kilo alımı olmasın diye. Haklı da. Sonrasında ne yiyeceğim bilmiyorum. Hepsini danışacagım. Demem şu. Zararı elbet oluyor cogu yediğimiz şeyin ama seni ayakta tutacak kadar yiyebilirsin. Doktor bana böyle demişti. Bebek bizim depolardan alıyor 16. Haftaya kadar. Sadece düşük yapan sana virüs bakteri enfeksiyon bulaştıracak yiyecek içeçeklere dikkat et yeter. allah yardımcımız olsun.