Merhaba, 19 ocakta kürtaj oldum. Bugün 38. Gün adet görmedim dün doktora gittiğimde yumurtamın yeni çatladığını söyledi. Progestan hap verdi. Adet olmak için kullanılır mı? Bu süreçte korunmadan devam ettik, doktorumun önerisi ile. Gebelik söz konusu olabilir mi acaba 15 martta regl görmezsen gebesin dedi ama heveslenmek istemiyorum. Konu hakkında bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim ✨