Kızlar benim gebeliğimin başından beri ishal sorunum oluyordu demir ilacını kullanmayı bıraktım düzeldi fakat son 3 gündür sürekli ishal durumum var geçmek bilmiyor doğumla alakalı olabilir mi bilen varsa yardımcı olsun lütfen 35+3 haftalık hamileyim