Tugba0634 tamam hemen hemen aynıyız ben ilaç kullanıyorum başından beri. İlk trimester de 2,5 altında isteniliyor zaten değerler. İkinci trimester içinde düşük değil değeriniz yani gayet normal. Dahiliyeye gidin lütfen bu tiroid işi kadın doğumcuların değil dahiliyecilerin işi